4/28/2016

Wiosenne wyzwanie fotograficzne 2016

Jakie przewrotne potrafi być życie. Dopiero co relacjonowałam tutaj swoje wrażenia z półmaratonu, a teraz leżąc w szpitalu staram się dodać zdjęcia, nad którymi pracowałam ostatnimi czasy. Miało być ich więcej, jak zwykle na ostatnią chwilę miałam je dopracowywać. W poniedziałek wszystko się zmieniło... Mam nadzieję, że szybko dojdę do siebie i wrócę do Was z energią i wieloma zdjęciami.
3. Wiosna

4. Najsmaczniejsze

9. O Poranku(MOJE ULUBIONE!)

10. Moje

13. Szczegół

14. Portret

15. Postać

10 komentarzy:

  1. Makro i Ananas, dla mnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzegorz jest za ananasem i postacią, a mnie urzekł szczegół... <3
    Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie najlepsze :) moje klimaty !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie MOJE jest cudowne, takie jakieś romantyczne, magiczne i trochę tajemnicze, co dziwniejsze zdjęcie SZCZEGÓŁ choć w tym samym klimacie już do mnie tak nie przemówiło...weird, dodatkowo wyszedł Ci super flat lay O PORANKU :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ananas, "Moje" i "Postać", najbardziej mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia, no i mam nadzieję, że zdrowie już lepiej! Ze zdjęcia najbardziej podoba mi się "moje" i "szczegół". A "postać" sprawia, że od razu czuję zamyślenie.

    OdpowiedzUsuń